A Guarda desvela os seus oficios mariñeros

Escolares da Guarda coñeceron o oficio de crear corda e contemplaron o traballo das “redeiras”, nunha atractiva experiencia que viviron onte, vinculada á recuperación do patrimonio inmaterial marítimo que se está levando a cabo e que está financiado no seu maior parte polo GAC.
O Concello da Guarda, en colaboración coa Asociación Ponte nas Ondas, organizou un encontro no Centro Cultural con alumnado do CEIP A Sangriña, CEIP As Solainas-Nicolás Gutiérrez Campo, CEIP Manuel Rodríguez Sinde e C.P.R. Padres Somascos, como acto divulgativo do citado proxecto. Os escolares achegáronse así a esta parte da historia da súa vila e dos seus antepasados. Mediante fotos e vídeos coñeceron máis do que aparece nos libros de texto. Cantáronse pezas típicas da Guarda e as “redeiras” mostráronlle con detalle o seu traballo e os instrumentos que utilizan.

A Asociación Ponte nas Ondas leva un ano falando cos maiores da vila para saber como eran e en que consistían os seus traballos. É un labor moi importante, pois algúns xa non existen hoxe en día e sen esa procura dos “Tesouros vivos”, quedarían no esquecemento co paso do tempo.

O alcalde guardés, José Manuel Domínguez Freitas incentivou ao alumnado a colaborar no mantemento da historia, preguntando aos seus avós e recollendo devanditos e tradicións.

Fonte – Faro de Vigo

Close Comments

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *